EVA Air: Bangkok - Amsterdam, 17 maart 2016

5 april 2016

In tegenstelling tot een eerder bericht ben ik juist zeer ontevreden over de Service van Eva Air. Wij vertrokken om 13.30 uur vanaf Bangkok in een Boeing 777 maar bij ons ging de airco zo laag dat er bijna ijsblokjes uit kwamen. Op herhaaldelijk geklaag van meerdere passagiers werd echter niet gereageerd.

Hoewel het hier een dagvlucht betrof, gingen na twee uur alle raamluikjes dicht en het licht uit. Ze maakten er gewoon een nachtvlucht van en je werd bijna verplicht om om drie uur 's middags te gaan slapen.

We hebben ook de stewardessen niet meer gezien, die lagen waarschijnlijk wel op tuk. Ik moet zeggen dat op het inchecken en het vliegen zelf niets valt af te dingen maar de service is (was) ver beneden pijl. Alles heeft zijn prijs natuurlijk maar ik vlieg de volgende keer weer gewoon KLM. Ik geef deze vlucht een 4.

Naam inzender bij de redactie bekend

Reageren op artikelen? Zorg dat je bent ingelogd. Al vanaf 9,95 euro per jaar heb je toegang tot alle artikelen op Luchtvaartnieuws.nl en Zakenreisnieuws.nl en toegang tot het reactie gedeelte. Er gelden spelregels. De redactie behoudt het recht om reacties die niet aan de regels voldoen te verwijderen.

Copyright Reismedia BV 2017