Air Canada: Toronto - Amsterdam, 21 februari 2016

7 maart 2016

Air Canada vliegt niet dagelijks op Amsterdam. Vandaar moest ik op de heenreis een overstap maken te FRA. Dit verliep allemaal voorspoedig. Op de heenreis was ik niet echt te spreken over het eten. Maar de bemanning was zeer vriendelijk en dit maakte voor mij veel goed.

Nu vloog ik non-stop YYZ-AMS. De vlucht werd uitgevoerd met een 767. De bezetting was minimaal. Business zat helemaal vol maar in coach zaten ongeveer 45 passagiers. Bijna iedereen had een rij voor zichzelf. Dit was heerlijk natuurlijk. Aangezien we nu vertrokken vanuit homebase Air Canada had ik iets meer van het eten verwacht, maar helaas...

Vandaag stond er weer een zeer vriendelijke crew aan boord. Niets was te veel en ze kwamen regelmatig langs met water. Maar de maaltijd zag er niet uit! Smakeloos, kleurloos en weinig inhoud. De salade was zeer minimaal. Toetje was chocoladecake. Ik had een kip maaltijd en op de heenreis pasta. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten aan boord.

De wijn smaakte heerlijk en zo ook de koffie. Op de Air Canada app zag ik dat er een maaltijd geserveerd wordt en een ontbijt. Ontbijt? Kopje koffie en een plakje cake... Het entertainmentsysteem liep telkens vast. Flight track kon ook niet vertoond worden. Er zat een ruis in het geluid. Dit was helaas bij veel passagiers het geval. De crew kon hier verder niets aan doen. Jammer hoor Air Canada..Mooi netwerk, fijne bemanning maar slecht product aan boord...

Naam inzender bij de redactie bekend

Reageren op artikelen? Zorg dat je bent ingelogd. Al vanaf 9,95 euro per jaar heb je toegang tot alle artikelen op Luchtvaartnieuws.nl en Zakenreisnieuws.nl en toegang tot het reactie gedeelte. Er gelden spelregels. De redactie behoudt het recht om reacties die niet aan de regels voldoen te verwijderen.

Copyright Reismedia BV 2017