EasyJet biedt zijn verontschuldigingen aan voor het grote aantal annuleringen in de afgelopen maanden. De maatschappij wijt de problemen onder meer aan de stakende luchtverkeersleiding, bouwwerkzaamheden op Londen Luton en de vele onweersbuien boven Europa deze zomer.
Ook kampte de Engelse prijsvechter met interne problemen die te maken hadden met een nieuwe methode om piloten en cabinepersoneel in te roosteren. Daardoor was EasyJet minder goed in staat om de externe problemen op te vangen.
In juli heeft EasyJet 28 vluchten geannuleerd waardoor 3500
passagiers gedupeerd werden. De luchtvaartmaatschappij neemt een aantal stappen om de problemen op te lossen. Er is een tijdelijk team opgericht dat de methode voor roosterindeling verbetert, extra vliegcapaciteit aantrekt en een klein aantal vluchten samenvoegt om capaciteit vrij te maken.
Ook kampte de Engelse prijsvechter met interne problemen die te maken hadden met een nieuwe methode om piloten en cabinepersoneel in te roosteren. Daardoor was EasyJet minder goed in staat om de externe problemen op te vangen.
In juli heeft EasyJet 28 vluchten geannuleerd waardoor 3500
passagiers gedupeerd werden. De luchtvaartmaatschappij neemt een aantal stappen om de problemen op te lossen. Er is een tijdelijk team opgericht dat de methode voor roosterindeling verbetert, extra vliegcapaciteit aantrekt en een klein aantal vluchten samenvoegt om capaciteit vrij te maken.