EasyJet verontschuldigt zich voor annuleringen

16 augustus 2002 - 2:00
EasyJet biedt zijn verontschuldigingen aan voor het grote aantal annuleringen in de afgelopen maanden. De maatschappij wijt de problemen onder meer aan de stakende luchtverkeersleiding, bouwwerkzaamheden op Londen Luton en de vele onweersbuien boven Europa deze zomer.

Ook kampte de Engelse prijsvechter met interne problemen die te maken hadden met een nieuwe methode om piloten en cabinepersoneel in te roosteren. Daardoor was EasyJet minder goed in staat om de externe problemen op te vangen.

In juli heeft EasyJet 28 vluchten geannuleerd waardoor 3500
passagiers gedupeerd werden. De luchtvaartmaatschappij neemt een aantal stappen om de problemen op te lossen. Er is een tijdelijk team opgericht dat de methode voor roosterindeling verbetert, extra vliegcapaciteit aantrekt en een klein aantal vluchten samenvoegt om capaciteit vrij te maken.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen