KLM'er Martijn van der Zee wint e-commerce prijs

23 juni 2014 - 16:03 | Door: 
onze redactie

AMSTELVEEN - Martijn van der Zee, bij Air France-KLM hoofdverantwoordelijk voor E-commerce, is door lezers van het blad Emerce uitgeroepen tot meest innovatieve e-commerce professional van Nederland. Ruim 1.100 abonnees van Emerce-magazine en lezers van de digitale Emerce-nieuwsbrief brachten hun stem uit.

Van der Zee is met 22,6 procent van de stemmen tot winnaar verkozen. De nummer twee en drie van de lijst zijn respectievelijk Victor van Tol (SnappCar) en Boudewijn van Nieuwenhuijzen (HEMA).

Op de e-commerce top 10-lijst prijken de namen van personen die het vak in het afgelopen jaar vooruit hebben gebracht door de grenzen ervan op te zoeken, danwel de online business nieuwe impulsen te geven.


Onbeperkte toegang

... tot Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws, plus iedere maand GRATIS het populaire en exclusieve Luchtvaartnieuws Magazine met achtergronden bij het nieuws. Makkelijk toegankelijk tot het nieuws op iedere denkbare contentdrager en in print (in Nederland tegen toeslag).

 

Klik hier om te profiteren van een fikse korting tot 35 procent. Wel of geen abonnee en u waardeert onze journalistiek? Steun ons dan (eenmalig) als begunstiger!

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen