Ryanair vermindert vluchten Palermo wegens slechte service luchthaven

19 juni 2004 - 2:00
PALERMO – Ryanair vermindert het aantal dagelijkse vluchten naar de Italiaanse stad Palermo vanaf eind oktober wegens de slechte service op de luchthaven. Volgens Ryanair wordt het de maatschappij op de luchthaven niet mogelijk gemaakt om haar punctualiteit en service aan de passagier op het gewenste peil te houden.

“Wij zullen onze goede naam qua punctualiteit en klantgerichtheid niet laten verkwanselen omdat men op een luchthaven niet in staat is efficiënt te werken”, zo zegt Michael Cawley, topman van Ryanair. “We hebben de afgelopen zes maanden hard gewerkt om samen met Palermo Airport de dienstverlening goed te laten verlopen. Helaas blijft hun service beneden het door ons gewenste peil. Daarom schrappen we per eind oktober één van onze twee dagelijkse diensten vanaf Londen.”

Cawley voegt toe dat de luchthaven Ryanair helemaal zal verliezen als de service nog steeds niet verbeterd. “Dat is jammer, want we zien dit deel van Italië als een groeimarkt. Helaas kan de incompetentie van de luchthavendirectie ons ertoe dwingen ergens anders ons heil te zoeken”.



Onbeperkte toegang

... tot Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws, plus iedere maand GRATIS het populaire en exclusieve Luchtvaartnieuws Magazine met achtergronden bij het nieuws. Makkelijk toegankelijk tot het nieuws op iedere denkbare contentdrager en in print (in Nederland tegen toeslag).

 

Klik hier om te profiteren van een fikse korting tot 35 procent. Wel of geen abonnee en u waardeert onze journalistiek? Steun ons dan (eenmalig) als begunstiger!

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen