Ryanair wint prijs voor operationele prestaties

18 juli 2005 - 2:00
LONDEN - Prijsvechter Ryanair heeft zondag (17 juli) een award gewonnen voor operationele prestaties, waaronder efficiëntie, punctualiteit en klantenservice. De prijs werd in Londen toegekend door het blad Airline Business tijdens de jaarlijkse uitreiking van The Airline Strategy Awards.

Airlines Business prijst Ryanair vanwege de strategie om uit te groeien tot een pan-Europese carrier, met inmiddels twaalf bases verspreid over het continent. Vorig jaar werd deze prijs in de wacht gesleept door American Airlines.

De andere winnaars van de Airline Strategy Awards zijn AirAsia-oprichter Tony Fernandes (‘Regional & Low Cost Leadership’), Hawaiian Airlines (‘Finance’), Southwest Airlines (‘Marketing’), IATA (‘Technologie’), Qantas-topman Geoff Dixon (‘Executive Leadership’) en Southwest Airlines-topman Herb Kelleher (‘Airline Business Awards’).




Onbeperkte toegang

... tot Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws, plus iedere maand GRATIS het populaire en exclusieve Luchtvaartnieuws Magazine met achtergronden bij het nieuws. Makkelijk toegankelijk tot het nieuws op iedere denkbare contentdrager en in print (in Nederland tegen toeslag).

 

Klik hier om te profiteren van een fikse korting tot 35 procent. Wel of geen abonnee en u waardeert onze journalistiek? Steun ons dan (eenmalig) als begunstiger!

 

Ryanair
14-05-2024, 19:07
Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen