Virgin Atlantic: Londen (LHR) - San Francisco, 19 februari 2006

19 februari 2006
Naar aanleiding van de waardeloze vlucht van 31 januari naar Londen zag ik erg tegen deze vlucht op. Ik moest mijn plannen wijzigen en had een week van te voren contact met Virgin om de datum van mijn terug vlucht (VS019) op te schuiven. Ik kreeg te horen dat de kosten voor dit 175 dollar waren. Geen probleem aangezien ik een erg goedkop ticket had. Ik moest dit aan de ticketbalie voor vertrek betalen.

Op Heathrow aangekomen naar de ticketbalie en door erg vriendelijk en goed personeel geholpen. Ik vroeg of het mogelijk was om ook een upgrade naar Premium Economy te kopen door het slechte comfort in de reguliere economy. De dame aan de balie informeerde me dat dat 400 engelse pond was maar ze zou de kosten voor de wijziging van datum dan niet in rekening brengen. Dit vond ik erg schappelijk en heb er dan ook direct gebruik van gemaakt.

Vervolgens verwees ze me naar de incheckbalie van Premium en ook daar op een erg prettige manier geholpen. Ze gaf me de nooduitgang rij op het upperdeck. Dit is iets waar je normaal gesproken voor moet betalen bij Virgin.

Direct na het inchecken door de controle gegaan en richting vliegtuig. De Boeing 747-400 was erg schoon, netjes en het personeel had duidelijk zin in de vlucht, snel en efficiënt aan boord, naar mijn stoel gebracht en direct een drankje.

Mijn allergrootse compliment voor flight attendant ‘Leah’ die vanaf het instappen tot het uitstappen erg professioneel, vriendelijk en efficiënt was. Een glimlach, een praatje, een waarschuwing, alles keurig gedaan.

De stoelen in premium zijn niet geweldig maar goed. Door de beenruimte en de voetensteun heerlijk 6 uur kunnen slapen en goed uitgerust van boord. Wederom het IFE erg goed en het eten erg smakelijk. Grappig hoe personeel en een beetje comfort een wereld van verschil kunnen maken.

Voor deze vlucht krijgt Virgin van mij een dikke 8.

P. de Baay
Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen