Geld terugvragen bij luchtvaartmaatschappij blijft complexe zaak, ondanks besluit ACM

31 maart 2021 - 9:59 | Door: 
Klaas-Jan van Woerkom

SCHIPHOL - Passagiers moeten bij annulering van hun vlucht rechtstreeks kunnen aankloppen bij de luchtvaartmaatschappij om hun geld terug te vragen, ook als ze hun ticket via een ticketsite of reisbureau hebben gekocht. Dat blijkt echter eenvoudiger gezegd dan gedaan.

Dit artikel verder lezen?
Bent u nog geen member van Luchtvaartnieuws.nl en Zakenreisnieuws.nl? Een membership is er al vanaf € 3,75 per maand. Klik dan op onderstaande 'Word nu member' button voor meer informatie.

Word nu member   Inloggen


Onbeperkte toegang

... tot Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws, plus iedere maand GRATIS het populaire en exclusieve Luchtvaartnieuws Magazine met achtergronden bij het nieuws. Makkelijk toegankelijk tot het nieuws op iedere denkbare contentdrager en in print (in Nederland tegen toeslag).

 

Klik hier om te profiteren van een fikse korting tot 35 procent. Wel of geen abonnee en u waardeert onze journalistiek? Steun ons dan (eenmalig) als begunstiger!

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen