KLM lanceert 'spectaculaire' aankondigingen op gebied van social media

18 maart 2016 - 11:09 | Door: 
onze redactie

AMSTELVEEN - KLM gaat de komende maanden een aantal "spectaculaire launches" op social media bekend maken. Dat meldt KLM's Social Media Hub manager, Gert Wim ter Haar, in een interview met het platform Social Media Minute. Wat deze launches zijn houdt Ter Haar nog even geheim.

Ter Haar legt uit hoe sociale media in hoog tempo de wereld van interactie met klanten veranderen. De sociale media-kanalen worden internationaal steeds meer ingezet voor persoonlijke en directe communicatie met klanten.

Facebook is voor de maatschappij nog steeds het belangrijkste social media-kanaal, gevolgd door Twitter. Vooral de messenger-functie van Facebook wordt steeds vaker gebruikt. Internationaal is China het land waar KLM steeds actiever wordt met social media via WeChat.


Onbeperkte toegang

... tot Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws, plus iedere maand GRATIS het populaire en exclusieve Luchtvaartnieuws Magazine met achtergronden bij het nieuws. Makkelijk toegankelijk tot het nieuws op iedere denkbare contentdrager en in print (in Nederland tegen toeslag).

 

Klik hier om te profiteren van een fikse korting tot 35 procent. Wel of geen abonnee en u waardeert onze journalistiek? Steun ons dan (eenmalig) als begunstiger!

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen